Cvičení pro zdravé pánevní dno a Ranní jóga

Naprosté novinky v našem rozvrhu!

Cvičení pro zdravé pánevní dno

Správným cvičením svalů pánevního dna můžeme ovlivňovat pohybovou, urologickou a gynekologickou soustavu i naší psychiku. Pokud máte obtíže např. s bolestivou menstruací, bolestmi kostrče, se stresovou inkontinencí či s početím dítěte, nebo se chcete pouze více věnovat svému tělu a těmto obtížím předcházet, je toto cvičení právě pro Vás.

Přijďte strávit pár klidných chvil a zacvičit si „tak trochu jinak“ pod vedením fyzioterapeutky.

Ranní jóga pro kvalitní den

Na lekci připravíme tělo i mysl na celý den. Některé ásany budou dynamičtější a posilovací a některé budou pomalé, zklidňující a protahovací, vše sestavené tak, aby naše tělo i mysl byly v harmonii. Začneme vždy rozehřívacím cvičením na rozpohybování kloubů a vazů spojeným s dechem, čímž zajistíme přísun nové prány do našeho systému před samotným prováděním ásan. Tato hodina bude kombinací tradiční Himalájské hatha jógy, kterou lektorka studovala v Indii a Hridaya jógy, kteroupraktikovala v Mexiku. Na závěr si uděláme krátké pranayámické cvičení.

přihlášení a více informací ZDE